06-13295843
Bij Meeting Care is het kwaliteitsbeleid gefundeerd op stevige uitgangspunten. We onderzoeken voortdurend mogelijkheden tot verbetering en voeren deze verbeteringen door waar mogelijk.
In ons kwaliteitsbeeld kijken we terug op het afgelopen jaar en delen we de belangrijke prestaties die we als organisatie hebben behaald. Met gerichte stappen komen we steeds dichter bij onze doelstellingen. We nemen je in het kwaliteitsbeeld graag mee in onze concrete resultaten en onze optimistische visie op de toekomst.
Bouwstenen in ons kwaliteitsbeeld:
Bouwsteen 1: Het open gesprek
Bouwsteen 2: Het bouwen van netwerken
Bouwsteen 3: Het werk organiseren
Bouwsteen 4: Leren en ontwikkelen
Bouwsteen 5:
Inzicht in kwaliteit
De cliëntenraad
De cliëntenraad is een belangrijke gesprekspartner
voor de Directie en de Raad van Toezicht.
Wat wij doen
De Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen bepaalt, dat elke instelling in de gezondheidszorg een onafhankelijke cliëntenraad dient te hebben.
De cliëntenraad komt op en denkt mee over de gemeenschappelijke belangen van onze cliënten.
De cliëntenraad is dus een belangrijke gesprekspartner voor de Directie en de Raad van Bestuur.
De Raad van Toezicht
Vooral samen zoeken naar de juiste strategie van Meeting Care. Dat zijn de taken die Leo de Graaf, Barbara Buster en Angela van der Burgt-Eijgenraam als de Raad van Toezicht uitvoeren.
Wat wij doen
De primaire taak van de Raad van Toezicht is om toezicht te houden op het Bestuur van Meeting Care. “Wij zorgen ervoor dat de bestuurders binnen de wettelijke mogelijkheden handelen”. Daarnaast is het onze taak om toe te zien of de begroting en de jaarrekening kloppen. Maar we zijn ook een club die met de bestuurders sparren om samen te zoeken naar de juiste strategie voor Meeting Care.”
“We gaan samen op reis”. “Daarin ondersteunen we het bestuur”.
Alle rechten voorbehouden | Meeting Care BV